- Vuorovaikutus asiakaspalvelutilanteessa / Asiakkaan kohtaaminen
- Asenteen ja ulkoisen olemuksen merkitys
- Toimiva palveluketju. Tiimi on niin vahva kuin sen heikoin lenkki
- Erilaisten ja haastavien asiakkaiden kohtaaminen
Kouluttaja johdattaa opiskelijat asiakaspalvelun teemaan, minkä jälkeen aihetta käsitellään yhdessä eri näkökulmista hyödyntäen myös opiskelijoiden omia kokemuksia ja esimerkkejä.
Koulutuspäivä painottuu keskusteluihin sekä pari- tai ryhmätyöskentelyyn, joiden tarkoituksena on luoda yritykseen yhteiset, erinomaisen asiakaspalvelun pelisäännöt.
Opiskelijoilta kerätään ennakkoon mahdollisia huomioita, kokemuksia ja kysymyksiä aiheeseen liittyen.
Näitä voidaan sitten käsitellä yhdessä koulutuspäivän aikana.
Koulutuksen sisältöä ja toteutustapaa voidaan räätälöidä asiakkaan toiveiden mukaan.