Vuorovaikutus ja asiakaspalvelu

Hinta
0 €
Kenelle? / Kohderyhmä
Koulutus soveltuu ammattikuljettajille ja kuljetusyrityksissä asiakaspalvelutehtävissä toimiville, koulutus on hyväksytty kuorma- ja linja-autonkuljettajien ammattipätevyysjatkokoulutukseksi.
Sisältö
Koulutus sisältää luento- opetusta ja ryhmäkeskusteluja
• Asiakaspalvelun haasteet
• Vuorovaikutus
• Asiakastyytyväisyys
• Sisäinen asiakaspalvelu ja yhteistyö
• Palvelun laatu
Mitä saat
Tavoitteena on sisäisen yrittäjyyden ja asiakaspalvelun merkityksen ymmärtäminen ja käyttö erilaisissa vuorovaikutustilanteissa.
Koulutuksessa keskustellaan ja harjoitellaan autonkuljettajan työssään tarvitsemasta asiakaspalvelutaidosta ja sisäisestä yrittäjyydestä.
Kuljettajan on tärkeää ymmärtää sekä sisäisen yrittäjyyden että asiakaspalvelun merkityksen osana yrityksen menestymistä ja osata soveltaa oppimaansa käytäntöön.
Hakeutuminen ja opiskelijavalinta
Koulutukset toteutetaan sopimuksen mukaan.
Hinta sopimuksen mukaan, riippuen ryhmän koosta ja koulutuspaikkakunnasta.
Koulutus kestää 7, 45 h. Huom. vähintään kuuden tunnin koulutuksesta / hlö / vuosi voi saada koulutusvähennyksen edellyttäen, että koulutus sisältyy yrityksen kirjalliseen koulutussuunnitelmaan.
Lisätietoja
asiakasvastaava Juha Lintula p. 040 765 7271, juha.lintula(at)sedu.fi