Vuorovaikutus ja asiakaspalvelu

Ammattiala
Logistiikka
Hinta
0 €

Kenelle? / Kohderyhmä

Koulutus soveltuu ammattikuljettajille ja kuljetusyrityksissä asiakaspalvelutehtävissä toimiville, koulutus on hyväksytty kuorma- ja linja-autonkuljettajien ammattipätevyysjatkokoulutukseksi.

Mitä saat?

Tavoitteena on sisäisen yrittäjyyden ja asiakaspalvelun merkityksen ymmärtäminen ja käyttö erilaisissa vuorovaikutustilanteissa.
Koulutuksessa keskustellaan ja harjoitellaan autonkuljettajan työssään tarvitsemasta asiakaspalvelutaidosta ja sisäisestä yrittäjyydestä.
Kuljettajan on tärkeää ymmärtää sekä sisäisen yrittäjyyden että asiakaspalvelun merkityksen osana yrityksen menestymistä ja osata soveltaa oppimaansa käytäntöön.
Koulutus sisältää luento- opetusta ja ryhmäkeskusteluja
• Asiakaspalvelun haasteet
• Vuorovaikutus
• Asiakastyytyväisyys
• Sisäinen asiakaspalvelu ja yhteistyö
• Palvelun laatu

Lisätietoja

asiakasvastaava Juha Lintula p. 040 765 7271, juha.lintula(at)sedu.fi